blueeebey Hanimlarr 2 ay var oglusumun 1 yasina girmesine evde nasil bisey yapabilirim kutlayanlar bana örnek atabilirmi o balonlari asmak sisirmek falan yapabilirmiyim 😂
Niyesordunbucevabi blueeebey bizimde iki ay var ben netten buldum birkaç görsel o tarz düşünüyorum size de fikir olsun
Pamukhanim_ blueeebey ben temudan söylemiştim kendimiz zincir yapıp astık bahçede oldu ama evede olsa yapılırdı kız benim ki çilek konseptiydi
minikbebegim28 Niyesordunbucevabi ay ilkine bayıldım😍 bizim daha 4 ayımız var ama kaydediyorum aklımda bulunsunn💕
blueeebey Niyesordunbucevabi ayy cok guzellermis bende masanin arkasina sus dusunuyorum bunlarada bakicam cok tesekkur ederim😍
blueeebey Pamukhanim_ trendyoldada baktim var yapabilirmiyim o balonlari diye dusunuyorum 🤣elinize saglik sizinde
Niyesordunbucevabi blueeebey buarada pastayı da kendim yapacağım düz beyaz pasta alıp üzerine hazır süsler alıp koyacağım daha uygun oluyor pasta fiyatları uçmuş malum
yagizsmom blueeebey bebişin odasının önüne pelış oyuncakları diziyorlar balon bağlıyorlar kafalarına şapka koyuyorlar uyanıp kapıyı açınca onları görünce çok mutlu oluyor ben çok beğenmiştim bu fikri yapacağım size de fikir olsun 💙