Deletedmom115 benim kuzenimde var çok benzeri. Kendisinde 33 yaşında birden çıktı. Epilepsi teşhisi aldı ancak bayılma falan yok dediğiniz gibi birkaç dakika boyunca bilinci kapanıyor. Başlarda bu anlarda deli gibi gülüyordu. İlaç kullanıyor, hafifliyor. Şu an o anlarda sadece konuşmuyor, bakıyor. Evet tam geçmiyor. Ama uykusuna, vücuduna dikkat ettiği zaman ve tabi ki ilaçlarını düzenli alınca oldukça hafifliyor