Deletedmom115 Nasıl kendine geliyormuş ? Nekadar süre öyle kalıyormuş ? Havalede olabilir, ama sürekli oluyorsa öyle de olmayabilir. Kendine geldikten sonra olanları hatırlıyor mu ? Annesinin ona seslendiğini falan ? İnşalalh öyle birşey yoktur, benim annemde epilepsi hastası. Çok zor maalesef. O yavrucak daha küçücük. Güzel, hayırlı haberler alırlar inşallah.