birannne_ dygskerem yarım su bardağı ılık su Yarım çay bardağından az sıvı yağ 1 yemek kaşığı şeker 1 paket vanilya 1,5 su bardağı un ama eğer ele yapışmayan kıvamda değilse bir iki kaşık daha ekleyebilirsiniz İçine de kahvaltılık çikolata Malzemeleri un hariç karıştırın unu yavaş yavaş ele yapışmayana kadar ekleyin güzelce yoğurun üzerini kapatıp bir 20 dakika dinlendirin Fırını en yüksek derecede alt üst ayarda çalıştırın Hamuru 18-19 parçaya bölün minik bezeler yapın Bezeleri tek tek elinizle inceltin çikolatasını sürüp kapatın fazla kalan hamuru kesin alttan ki kalın olmasın un falan koymayın hamuru açarken çünkü yağlı olduğu için sıkıntı yapmaz eğer çikolatayı sürmekte zorlanırsanız yapmadan önce biraz buzdolabında bekletip katılaştırırsanız daha kolay içlersiniz tüm bezelere aynı işlemi yapın katladığımız kısımlar alta gelecek şekilde dizin şekillendirme işlemini hızlıca yapın çünkü hamur yumuşuyor sonra fırına verin tatlıyı sonra 220 derece düşürün ve 5 dakika pişirin üzeri hafif pembeleşse yeter hamuru aşırı ince açmayın batlayabilir ama çok kalın da açmayın dilerseniz büyük porsiyonlar şeklinde de yapabilirsiniz ama ben tek lokmalık seviyorum fırından çıkardıktan sonra da üzerine pudra şekeri veya Antep fıstığıyla servis edebilirsiniz soğumadan yemenizi tavsiye ederim bir de eğer fazla geleceğini düşünürseniz hamurun bir kısmını ayırıp yağlı kağıda sararak dondurucuya atabilirsiniz ihtiyacınız olduğunda önceden çıkarıp tekrar yapabilirsiniz ben bugün dondurucumdaki hamurla yapacağım mesela afiyet olsun biraz uzun gibi oldu ama çok basit 🥰
birannne_ bebiskoveannesi bence çokça yeterli zaten çok aşırı çeşit yenmiyor çok da güzel bir menü olmuş afiyet olsun şimdiden keyifli oturmalar ve kolaylıklar diliyorum 🥰
bebiskoveannesi birannne_ evet çok çeşit olunca yenmiyo malesef. Yeterli oldu herkes de çok beğendi 🌸
birannne_ ninodurbenimadim ay çok güzel afiyet olsun 🥰 benim koca da illa karbonhidratlı tercih ediyor ne yerse yesin yanına arıyor bi karbonhidrat takviyesi 😂
minikmisimben birannne_ dünden kek vardı kısır istedi eşim bide yayla çorbası yaparım daha ne istiyolar 😂
birannne_ minikmisimben vallahi yaa ama Allah’tan benimki de kısır seviyor yoksa ne yapardım bilmiyorum çünkü ben çoook severim afiyet olsun🤤
dygskerem birannne_ elinizi sağlık deneyeceğim peki pişmiş şekilde buzluga atabiliyor muyuz yemek isteyeceğimiz zaman biraz ısıtsak nasıl olur
minikmisimben birannne_ sağolun evet eşimde çok sever öyle yemekte aramaz sağolsun çorba yapacağım desem eminim gerek yok yapma der de olmuyor işte 😅
psikoanne Kocam makarna istedi 😅 kocam bey öyle çeşit çeşit menü sevmez tek çeşit sever , ona göre iki çeşit yemek oldu mu birinden biri yenmiyor ya da ağır geliyor . Birde saolsun beni yormaz , ben başka bir yemek yapmakta direttim ama canı makarna istemiş
birannne_ psikoanne oh ne güzel işte yaa en sevilen model önüne ne koyarsan yiyen 😂 valla yemek seçici birine yemek yapması çok zor olur yaa ben de o yönden şanslıyım yani çok şükür 😂
binnur37 birannne_ Valla ben hep yapınca 2 günlük yapıyorum çocukla zaten zor oluyor yemek işi .. Bazen mantı falan pişirirsem tek onu günlük yapıyorum yada tavuk kızartcaksam ertesi güne kalmayacak şekilde yapıyorum sulu yemekleri hep 2 günlük yapıyorum ..
birannne_ dygskerem olur aslında mikrodalganız varsa belki daha iyi olur hatta ben hiç denemedim pişmiş halde dondurucuya atmayı ama sıkıntı olacağını zannetmem 🥰
birannne_ Sunam bunu deneyeceğim birgün burada birkaç kez görmüştüm etli bulgur pilavını merak ettim eminim güzel oluyordur 🤤