dygskerem birannne_ yemeğim var dünden köfteli bezelye ve tereyağlı bulgur pilavı bugünde kurabiye yapacağım varmı şöyle güzel bi kurabiye tarifiniz çikolata parçalı falan
birannne_ dygskerem afiyetler olsun kurabiye pek yapmıyorum ama İzmir bombasını yapabilirsiniz hem yapımı kolay hem çikolataya doyuruyor 🤤🤤
Sunam birannne_ âfiyet olsun şimdiden şehriyeli yoğurt çorbasi Etli bulgur pilavı fırında patates ve salata
birannne_ Sunam teşekkür ederim afiyet olsun size de etki bulgur pilavına eti kavurup mu ekliyorsunuz
birannne_ binnur37 ohhh yaa ne güzel ertesi güne kalan yemekler kurtarıcı oluyor aslında ama ben bir türlü alıştıramadım kendimi illa taze pişirmem lazım kalsa yerim tabi ama alışmışım kalmayacak şekilde yapıyorum o da bazen zul geliyor yaa her gün pişirmek 😬
birannne_ mamacitaa_ ayyy ne güzel güle güle oturun inşallah sağlıkla huzurla çok mutlu günleriniz geçsin ☺️💕🤲🏻
birannne_ Gamze_cnky1 ay ben hamsi sezonunu açamadım henüz afiyetler olsun ☺️💕 oh yarına da hazırız ☺️
bebiskoveannesi birannne_ benim akşama misafirim var Mercimek çorba Sebzeli misket köfte Pirinç pilavı Salata-ayran-turşu Yaprak sarma Bi iki de meze yapcam yanına Tatlı olarak da dün gelin pastası yapmıştım. Yeterli mi sizce. Toplam 6 kişi olacağız
birannne_ bebiskoveannesi bence çokça yeterli zaten çok aşırı çeşit yenmiyor çok da güzel bir menü olmuş afiyet olsun şimdiden keyifli oturmalar ve kolaylıklar diliyorum 🥰
binnur37 birannne_ Valla ben hep yapınca 2 günlük yapıyorum çocukla zaten zor oluyor yemek işi .. Bazen mantı falan pişirirsem tek onu günlük yapıyorum yada tavuk kızartcaksam ertesi güne kalmayacak şekilde yapıyorum sulu yemekleri hep 2 günlük yapıyorum ..
YigitAlpsMom birannne_ afiyet olsun bende mantarlı tavuklu kremalı makarna salata birde çorba yapacağım
mamacitaa_ birannne_ amin amin çok teşekkür ederim çiçeğim 💖✨ Cümlemize nasip etsin inşallah, hepimiz mutlu huzurlu sağlıklı olalım yuvalarimizda
ninodurbenimadim Yayla çorbası (bebetonun en sevdiği) Schnitzel - patates püresi Fesleğenli Makarna (eşim doymaz sadece proteinle 🤭)
birannne_ ninodurbenimadim ay çok güzel afiyet olsun 🥰 benim koca da illa karbonhidratlı tercih ediyor ne yerse yesin yanına arıyor bi karbonhidrat takviyesi 😂