mrymerl yanınıza biri gelip kalabilirse daha iyi olur. Bir arkadaşımız eşini lohusa depresyonundan kaybetti maalesef. Eşi hem de doktordu, her şeyin bilincinde ve farkında olan bir insandı. 4 kattan atladı. Balkonun anahtarlarını toplayıp eşinize verin, bir yere saklasın, anneniz, arkadaşınız, akrabanız kim gelebilecekse eşiniz vardiyaya gittiğinde dönüşümlü olarak sizinle kalmasında fayda var bence.