mrymerl valla kendime sürekli saçmalama dedim durdum işte
Şarkı söyledim dua okudum hemen eşimi annemi arar normal sohbet ederdim
Onlara anlatsam deli derler diye düşündüm abarttığımı sanarlar diye sustum
Kendi içimde duayla kafamı dağıtmayla felan başa çıkmaya çalıştım
Yani geçici Bi süreç amaa o dürtüye kulak vermezsen geçici
Verirsen sıkıntı ben eğer onu dinlemiş olsaydm kesin ölmüştüm
Beynim sürekli ben öldükten sonrasını düşündürüyordu bana, işin daha kötü boyutu da vardı da onu şuan bile aklıma getirmek istemiyorum sürekli kafanı dağıtacak şeyler yap bence