sezerrrr aynen o ne isterse zaten. Asla zorlamıyorum şunu yap bunu yap diye. Uyku konusu biraz zorluyor. Bu gece mesela 4 te bi uyandı ama yatağından çıkarmayım kendisi uykuya dalsın dedim ben yatırdım o ayağa kalkmaya çalıştı en az 30 kez yatırmışımdır. Sonra dayanamadım yanıma aldım biraz yatağın içinde oturdu biraz sarıldık derken 6.15 te geri uyudu 🥺