yarengrtrk evet bu oluyor canım. 3. Ayda atak başlayıp 4. Ayın ortasına kadar sürüyor. O dönem çok zor geçiyor meme reddi mama reddi uyku gerilemesi sürekli uyanma kucak isteği sürekli ağlama. Tam olarak atak bu. Tam 4. Ayı yarıladım atak bitti diyip 5-10 gün bir nefes alıyorsun 5.ayda 27 günlük bir atak daha başlıyor. O diğerlerine şükredeceğin cinsten 😅 çığlık atmayı öğreniyor istemediği herşeye çığlık atıyor döndüğü ve çığlık atmayı öğrendiği için (sesini keşfediyor) uykuda bunları tekrarlayıp kendini sürekli uyandırıyor. Yanından ayrıldığın anda çığlık kıyamet. Ne oyun oynuyor ne ana kucağı kullanıyor uykuya direniyor ağlama krizleri oluyor bende bir dönemde meme reddi olmuştu. Şu an 5 buçuk aylık bu atağıda atlatayım diye gün sayıyorum ama çevremden duyduğuma göre gözünü korkutmak istemem devamı varmış galiba bunlarlada bitmiyormuş 😅