Kızlar çok zorluyor beni bu durum. Ne zor bir şeymiş bu atak dönemi sabahtan beri uyutmaya çalışıyorum uyuduğu yarım saat 2 defa böyle uyudu. Gece uykusunu akşam 7-8 den beri direniyor ya uyuyor, 5 dk sonra tekrardan uyanıyor emmek de pek istemiyor. Uykusu var ona ağlıyor bir yandan da uyumamak için ağlıyor. Önerilerinize açığım 🥴 Bu süreci nasıl atlattınız? 😐 Ya da neler yaparak kolaylaştırdınız ? 😍