Sermec27 prematüre doğduğu için nörolojiye kontrol oluyoruz en son 1 yaşında gitmiştik gelişim testine girdi oğlum hiç bir sıkıntı çıkmadı 18.ayda tekrar çağırdı ozmankş durumuna bakarız daha gelmenize gerek olmaz demişti merakla 18.ayı bekliyorum aslında benim korkum gelişim geriliği değil onu birşekilde hallederiz korkum Otizm mi diye 😕