Sermec27 yeminle kendimi gördüm çocuğum otizm diye kendimi yedim bitirdim neler neler araştırdım nerelere nerelere götürdüm. Tam senin bahsettiğin aylarda mantıklı cümleler kullanmaya başladı sonrasında saldım bı kendimi .
Çok güzel ilgilendiğimi düşünüyorum her annenin yaptığı şeyleri yaptım aslında. Bol bol vakit geçirdik evde dışarıda, kitaplar aldık okuduk, hayvanları, kamyonları konusturduk yedirdik doyurduk uyuttuk.
Parkta yaz kis zaman geçirdik. Yemek kek pasta temizlik dahil herşeyi beraber ve konuşarak yaptık Tabi ekran yoktu bu süreçte.
Konusmasi çok çok hızlı oldu ikizi var ondan da pek çok şey öğrendi tabi.
Şu an 3 buçuk yaşında tam bir ateş parçası .
Korkma yani oluyor geçiyor neler yaşadığını tahmin edebiliyorum