[silindi] biliyorum bende kitlermişim ama çok doluyum bu konuda linç yemekten fırsat kalmadı kendimi anlatmaya da 🤣🤣🤣 dün misafir geldi sekiz yaşında kızı var klozet varmı dedi ilk kez geliyorlar neyse girdi benim orda ne var ne yoksa hepsini dökmüş bebeğimin iki tane Mustela şampuanı lavaboya akıtmıs benim yeni akdığım tüm cilt bakım ürünlerini dökmüş ve gerçekten bir kere almıştım ya bir kere iyi para veriyim alayım demiştim ordinary vardı yvesrocher vardı la roche posay vardı bebeğimin yine Mustela losyonu vardı şimdi yine linç yicem ama valla şişe başı bin liraydı diş macununu bile dibine kadar sıkmış gittiler banyoya bir girdiki eşimle ağlayacaktım sinirden vala ve bunların hepside dolapların içindeydi kırk senenin başı bir kere para verip alayım dedim bu forumdada bu kadar açık konuşuyorum yani