cLearQueen Pamukhanim_ mamacitaa_ deleted20517 nnoktaa kalbimegedekaldii hanımlar 60 tane egitim tamamlıcaz ya mesela 1 video dinleyince sayiliyor mu yoksa mesela o egitimin icinde 17 tane video var 17 taneyi birden izleyince mi 1 sayılcak
cLearQueen deleted20517 Elvan1703 kalbimegedekaldii simseklivekalpli Pamukhanim_ bu 300 tanenin hepsini mi tamamlamak lazım yoksa 60 video izleyince oluyor mu daha 10 tane dinlemisim
kalbimegedekaldii Elvan1703 biz bizi aradıktan çok sonra gittik, benim ve eşimin mesai saatleri uygun değildi hemen gitmeye. Arandıktan 3 hafta sonra ancak gidebildik ama sorun çıkmadan aldık setimizi. 0-3 yaş setini aldık, bir kaç tane kitap vardı içinde
bebiskoveannesi cLearQueen 1 video dinleyince sayılıyo. Eğitim programı önemli değil. Önemli olan video sayısı
acimavi Elvan1703 teşekkür ederim sayenizde böyle bir şeyden haberdar oldum💙 3-6 yaş eğitim videoları için tıklayın yazan yere girip bir göz attım, onun dışında 3-6 yaş seçeceğimiz başka bir yer yok galiba değil mi
newwmommy Kızlar bana da bilgi verir misiniz eğitim sonunda nasol kitaplar veriyolar ne yapmak gerekiyor
bebiskoveannesi newwmommy merhaba ben daha önce post açmıştım bununla ilgili. Ayrıntılı olarak anlattım bakabilirsiniz 🌸
Aysenrgrkmm Elvan1703 verdikleri tarihler arasında hangi şubeye geliyorsa o şubeye gidip teslim alabiliyorsunuz Ben daha 1 ay önce aldım kimliğimi verdim Bir de form doldurdum sonra teslim aldım eğitim setini formda da e e-mail ile gelen kodu yazıyorsun