Elvan1703 Eğitimi tammlayıp seti alan var mı egitimm tammladm başvuru yaptm mail geldii şubemzden 8 12 aralık tarihleri alabilrsnz diye tekrar mail kod geleck mi alan var mı
kalbimegedekaldii Elvan1703 biz de aldık, şubeye gittik, maili gösterdik ve ellerine gelince aradılar, gidip aldık.
kalbimegedekaldii Elvan1703 biz bizi aradıktan çok sonra gittik, benim ve eşimin mesai saatleri uygun değildi hemen gitmeye. Arandıktan 3 hafta sonra ancak gidebildik ama sorun çıkmadan aldık setimizi. 0-3 yaş setini aldık, bir kaç tane kitap vardı içinde
Elvan1703 ElisaMom_ içerisinde neler çıkdı acaba peluş oyuncak var mıydı youtpdan bakdm da oğlum görünce heycanlandı hemen
cLearQueen Pamukhanim_ mamacitaa_ ElisaMom_ nnoktaa kalbimegedekaldii hanımlar 60 tane egitim tamamlıcaz ya mesela 1 video dinleyince sayiliyor mu yoksa mesela o egitimin icinde 17 tane video var 17 taneyi birden izleyince mi 1 sayılcak
ElisaMom_ Elvan1703 kaç yaş olanı yaptiniz,bizimkinde peluş oyuncak hikaye kitaplari ve etkinlik kitapları çıktı
Pamukhanim_ Elvan1703 hayır beklemenize gerek yok ben haziran ayında almıştım eğitim seti alıcam diye güvenliğe söylemiştim yönlendirmişlerdi
cLearQueen ElisaMom_ Elvan1703 kalbimegedekaldii simseklivekalpli Pamukhanim_ bu 300 tanenin hepsini mi tamamlamak lazım yoksa 60 video izleyince oluyor mu daha 10 tane dinlemisim