bir1anne vermek istiyorsan ver hiç kısıtlama bebeğini. Ben 4 aylıkken başlanmıştım yemeklerin suyundan vermeye. Yoğurt, meyve püresi… Yağ şeker ve tuz olayına dikkat ettiğin sürece sıkıntı yaşamıyorsun zaten alerji konusunda hemen fark edersin ne verdiğin belli sonuçta. Ayrıca kilosuna takılma ilerde yemiyor diye dert yanıyorsun, tecrübeyle sabit😅 zaten diş çıkarma emekleme döneminde kilo kaybı bile yaşiyorsunuz. 8 aylık kızım var o kadar iştahlı ki ama kilo alıyor mu dersen bir ayda 200 gran ı’m almış, sağlikli olunca gerisi çok da sorun değil. Bebeğine kulak ver annesio kendini biliyor ❤