Bebeğim iştahlı bir bebek Normalde ek gıda için 6.ayı beklemek istiyordum, ancak biz yemek yerken çok istekli tavırlarını gördüğüm için ve de ek gıdayı başlamak için gerekli olan tüm gelişim basamaklarını tamamladığı için 5,5 aylıkken başladım. Kafamda kurduğum ilk plan şuydu; bir-iki çay kaşığı sabah ve akşam olacak şekilde sebze püresi, öğlen de 1 tatlı kaşığı yoğurt, ancak bebeğime bu yetmedi. Ben ona bir iki çay kaşığı verdiğim zaman daha fazlasını istedi. b
Bu yüzden bu çay kaşığı 4-6′ya kadar çıktı Hatta ben durduruyorum versem hayır demeyecek. Emziriyorum ek gıda vermeden önce. Belki sütün yok diyeceksin. Ancak bunu da kontrol ettim. Sütüm var göğsümü sıktığım zaman süt geliyor. Sizce abarttın mı? Çünkü Şundan da korkmuyor değilim. Bizim ailede iki tarafta da çok büyük bir kilo problemi var. Bebeğimin de aynı sorunu yaşamasını istemiyorum zaten kilosu sınırlarda.