Mamalogy ben de kızıma o aylarda baktırdım ekrana çok şükür bişey de olmadı yani 2,5 yaşında şuan masallah çok akıllı çok güzel de konuşuyor anlatıyor derdini sıkmayın canınızı beni linclerler belki ama ben pek inanmiuorum Yok uyaran eksikligi bilmem ne küçükken bize de izletiyorlardi annelerimiz babalarımız kendi adıma öyle bi durumum yok yanii