Ee011 eşinizin de evde olduğu günler çıkın, ara sokaklardan ziyade daha geniş yollarda yakın bir ilçeye gidim mesela. Ben ehliyeti aldıktan 5 sene sonra araba kullandım ve hamileydim. Biz silivride oturuyoruz, haftasonları çıkıp çorluya gidiyorduk. İlk zamanlarda avm park alanında eşim geçip park ediyordu. Yine buranın köylerine gidiyorduk. Yola çıka çıka araba sürmeye alışıyorsunuz, araba sürmeye alışınca bu sefer ara yollarda veya park etmelerde de daha rahat oluyorsunuz. Öncelikle geniş ve mümkün olduğunca düz (az virajlı veya virajsız) yollarda kullanın