Ee011 ilk ehliyetimi aldıktan sonra 1 sene kullanamadım. Şuan otobüs şöförüyüm 😄 b ehliyette 4. Senem d ehliyette 6. Ayım. Şöför kartım vs herşeyim var. Mesleğimi de 1 aydır aktif yapıyorum.
Çevre desteği çok önemli. Eşim ve babam ehliyeti alırken çok destek oldu. Babamın işi zaten 😄
Tek çıkmazsanız öğrenemezsiniz. 3 kere tek çıkınca gerisi geliyor. Kısa mesafe değil tabiki. Daha uzun mesafe. Kavşaklar yollar vs hepsini sürdükçe öğreneceksiniz. Yavaş yavaş alışacaksınız. Trafikte en korktuğun kişiler erkekler 😃 kadınlar genelde kendini belli ediyor zaten gereksiz risk almıyorlar.
Bir de her zaman derim. Yol verirseniz yol alamazsınız. Malasef böyle bir ülkede yaşıyoruz