Julide sünneti kesinlikle erken yaptırmanızı tavsiye ederim çünkü çocuk harekettlendikce daha zor olur, biz 4 aylıkken yaptırdık keşke daha erken yaptirsaymisim, kuzenim 6 aylıkken yaptırdı ama çocuk sürekli yüz üstü donup surunmeue calistigi için hep tedirgin oldu acaba açıyor mu diye, bir de sünnet esnasinda küçük olması daha iyi en azından uykuda olur, biz bin bir takla attık lokal anesteziyle yanımızda oldu sünneti, kırmızı balık açtık artık dursun diye mama yaptım verdim ama çocuk huzursuz oldu gene de, doktorumuz da daha küçük bebekleri anestezisini yaptiktan sonra anneleri uyutuyor uykuda yapiyoruz anlamıyor bile demişti.