Julide Merhaba, oglum su anda 8 gunluk asa yokari 1,5 aylikken sunnet ettirmek istiyorum tecrubesi olan varmi aci cok ceker mi nasil geciyor sunnet , siz nezaman yaptirdiniz veya nezaman yaptirmayi dusunuyorsunuz?
_tospikannesi Julide ne kadar erken o kadar iyi canım. Hareketlenmeden yaptırmak en iyisi biz 5 buçuk aylıkken yaptırdık ilk gün biraz huzursuz oldu diğer güne daha iyiydi ve daha önce yaptırsaydım KESKe dedim çünkü altını değiştirecem dikkat etmem gerekiyor sağa sola dönüyor, ayakları durmuyor, eli durmuyor en iyisi hareketlenmeden
bossbabysmom Julide dün yaptrdm canm 2 aylk 5 günluk.. dün biraz huzursuzdu çişini yapınca ağlıyordu ama bugn gayet iyi hiçbşey olmamıď gibi
Feyzaktuna Julide oğlumu 7 günlükken sünnet ettirdim ve o kadar rahattı ki sadece ilk 1 saat biraz zor geçti oda çişini yapana kadardı. Bence ne kadar erken o kadar iyi hem peygamber efendimiz önermiş hemde ilk 40 gün bebeğin çişi antibiyotik içerdiğinden hızla iyileşiyor 👍☺️
Julide _tospikannesi _tospikannesi yanina girdinizmi ve girdiyseniz sadece bolgeyi mi uyusturdular, cok agladimi?
Klbk Benim oglum 43 gunlukken sunnet oldu sunnet gunu biraz huzursuzdu baska bi sıkıntısi olmadi ama sık sık kanamasi varmi die baktim. Dr daha erken yaptirsaydiniz dedi cok sukur atlattik .. darisi basiniza
Klbk Julide yanina almadilar ameliyathanede oldugu icin. benden ayrildigi icin aglamis yani dr ole soledi benim yanimdayken kremle uyusturdular ameliyathanede igneyle uyusturmuslar..
_tospikannesi Julide bizimki anestezi olmadan uyuşturucu krem sürdüler ben ayağımda salladım uyurken yaptılar gözümüzün önünde haberi bile olmadı ama uyuşukluk gectıkten sonra 1 saat kadar çok ağladı diğer gün biraz daha iyiydi 2 3 günde gecıyor canım
bossbabysmom Julide yok canm almadılar lokal anestezi ile değil genel anestezi ile oldu.. çok az verdiler sonra çıknca hemn kendnr geldi zatn..
Feyzaktuna Julide sünnet olurken eşim ve asistan kollarını tuttuğu için hareket ettiremedi o yüzden ağladı biraz bende yanına giremedim korkudan🤭 o içerde ağladı ben dışarda 🥺 sonra emzirdim falan sakinleşti huysuz oluyor normal olarak. Yarasıda 1 hafta içerisinde iyileşti ama bi zorluğu olmadı her altını değiştirdiğimde krem ve kantaron yağı sürdüm kantaron yağının ağrı kesici özelliği olduğu için çok faydası oldu. Doktorumuz önermişti bize, çiş yaptığı zamanda hemen değiştirmiyordum ki o antibiyotikle biraz beklesin diye 😊 şimdiden Allah yardımcınız olsun inşallah hemen atlatır
aytulbasturk Julide ben doğduğunun ertesi günü aynı hastanede, hastaneden çıkmadan yaptırdım. Çocuk cerrahimiz çok iyidi. Çok rahat ettik iyi ki hemen yaptırdık.
Ozzgul Ben de 50 günlükken yaptırdım. Yapılırken yanındaydım hiç hissetmedi ağlamadı sadece çişini yaptığında ağladı bigün sonra iyileşti zaten. Ne kadar erken o kadar iyi
Julide Ozzgul hem igne de hemde eksilirken de mi aglamadı ve goruntuye dayanbildinmi ben bilmiyorum girebilecekmiyim diye cunku korkuyorum
aytulbasturk Julide sünnet olurken yanında değildim yeni doğum yaptığım için yatıyordum eşimle babam vardı ağlamadığını söylediler hemen bitti zaten odaya hemen getirdiler ve getirdiklerinde de çok sakindi. Kanamada hiç olmadı ve çok çabuk iyileşti 5.gün sonunda sünnet edildikten sonra takılan bi aparat vardı kontrole götürdüğümüzde çıkardı zaten 1 hafta sonra da göbeği düştü çok rahat ettik. Bir daha erkek çocuğum olsa yine erkenden sünnetini yaptırırdım çok çabuk iyileşiyor
Kbrayaman Julide bende 3 aylıkken yaptırdım çok rahat geçti ilk başta iğne vuruyorlar uyuşsun diye onda bikaç dakika ağladı sonra keserken yanına bizi de aldılar ben ve babası oyaladık oynadık o ara kestiler çok rahat atlattık sonrasınıda
Julide Feyzaktuna cok sagol canım yorumların icin biraz icim rahatladi herkezin yorumlarından ❤️😊 ve ne kremi surdun pişik kremi mi baska bir kremmi