user43265 Kızlar arkadasım bana mama sandalyesı aldı sımdı o ıkıncı bebegını dogurdu temel ıhtıyacları hep var ne almalıyım
mnakrkt user43265 eş değer bir şey istiyorsanız büyüdüğünde kullansın diye scottor tarzı bir şey alabilirsiniz bence
[silindi] user43265 ebebekte hediye kartı var mı bilmiyorum ama o tarz bir şey alırsanız ihtiyacı olan şeylere kullanır güzel olabilir
jasminebk user43265 para enguzel hediye bence sonuçta başka bir ihtiyacı olabilir yakınsanız sorun ihtiyacın ne var diye ya da kullandığı marka bezden bir iki paket alın yanına da bir miktar para ekleyin
user43265 umaytoom kıyafetıde var dedı ilk cocugu kız ikincı cocugu erkek kıyafetıde yakınları vermıs sanırım hastane cıkıs setımı yaptırsam dıye dusunuyorum ismine ozel
user43265 alpmila var çdır ondan ilk bebegı saten 2.5 yasında herrseyı var bu ıkıncısı erkek dogurcak
catperson user43265 ben arkadaşlarıma nakit olarak veriyorum onlar ne istiyorlarsa yapsınlar. Arkadaşlarım da bana nakit verdi bir kısmı, kızımın hesabına yapacağım birikime ekliyorum onları. Oyun halısı, ana kucağı ve tekstil ürünleri de geldi hediye olarak. Benim işime nakit geliyor açıkçası😁
user43265 catperson cok yakın arkadasım degık acıkcası ve o bana 1.500 tl cıvarı bısey almıs cok kalıtelı bısey degıl ben alsam daha ıyısını alırdım bend eona o degerlerde bısey almak istıyorum yakın arkadasım olsa dırek ıbanına atarım 😅
coldplayy user43265 Çok kişisel bir hediye olur, beğenmezse değiştiremez. En güzel hediye değişimi olan hediyedir, ne olursa olsun. Fisher price’ ın aktivite masasını, eğitici köpekçik, lego duplo alabilirsiniz.
coldplayy user43265 Rica ederim☺️ ben her hediye aldığım kişiye mutlaka değişim kartı da ekletiyorum ve aldığım yere de ayrıntılı iade süresi bilgilerini falan soruyorum.
user43265 umaytoom yaptırmamıs ama begeneçmezee degıstıremez yazmıs bırısı banada mantıklı geldı ama onuda neden degsıtırısn
coldplayy umaytoom Bana alt açma, yastık, çarşaf takımı getiren oldu mesela o şekilde, beğenmedim ve değiştiremedim, çünkü herkesin zevki farklı, ben toprak tonları aldım çoğu şeyi, gelen hediye pembeydi, tarzıma da odaya da hiç uymadı.