pdmrv melekmelek evet aynı sorunu bende yaşıyorum ayrıca lastik izi bırakıyor. Ben prima kullanıyordum tekrar primaya gecicem
1alpercocuk sevimseker hayır bırakmayan tek Bez oldu bizde. Sleepy molfix prima goon hepsini kullandım en iyisi bu bizim için.
Salihakoca sevimseker biz memnun kalmadik birde arka kısım tamamen dolu değil bel kısmının çoğu yerinde pamuk yok
Fatma-asya Gayet memnunum diğer markalara o kadar para vermektense minies çok daha iyi ve kullanışlı 😊
Orkidemm sevimseker valla hic kotu koku almadm aslinda kalıbı dar olmasa iyide kalibi dar bez. Ama çok memunum. Minies kullanıyorduk toptancidan aldığım icin canbebe kullaniyorim