Mukaddeshnn öncelikle geçmiş olsun bu tarz bişey tıbben mümkün değil 3,5 sene diyorsunuz bu 3,5 sene içerisinde herhangi bir sorun yaşamadıysanız bu çok beklenilen bir durum değil bence farklı bir doktora daha görünmenizde fayda var . Dikiş açılması değil de şu olmuş olabilir sezaryen kesisinde ince bir çökme olmuş olabilir ( tamamen zararsız hemen hemen her kandında olabilir ) oraya regli kanı birikip sonrasında aktığı için kahverengi leke olarak gelebilir yani dikiş açılması demek çok ağır bir durumdur ve emin olun öyle bir durum olsa çok net anlarsınız. Rahim sezaryen den sonra kendisini 3-5 ayda toplar hatta eski halinden bile sağlam bir hale gelir. Toparlayamasaydı şayet öncesinden bunu muhakkak fark ederdiniz bence kesinlikle başka bir doktor daha görmeli sizi.