Mukaddeshnn çok geçmiş olsun farklı bir doktora daha mı görünsen ben ilk sezaryenden 8 ay sonra 2 çocuğuma hamile kaldım 17 ay arayla 2 sezaryen doğum yaptım hiç bir sorun yaşamadım 3,5 yıl sonra nasıl açılıyor kendinizi zorladınız mı, dış bir etken oldumu?