zeyneparyaduru ayyynen öyle bizim bi tanıdığın 2 bebeği de inanır mısın memeyi görüp kafasını çeviriyorlardı aralarında 5 yaş var düşün kız ilk oğlunu 3 gün diğerini bir kere bile emziremedi emmedi çocuklar sütü var kadının sağıp verileni de içmediler napsın şimdi bu kadın mecbur mama verdi şimdi görsen kocamanlar. Benim arkdaşım da lohusa depresyonuna girdi başında annesi kayınvalidesi emzir emzir diye meğer kızın pskolojisini maf etmişler kız 2. Ay emzirmeyi bıraktı evine huzur geldi resmen bakın bir de baya kendi isteğiyle bıraktı tabi ki de anne sütü en önemlisi ama en doğrusu olmuyor her zaman.