zeyneparyaduru kilo alması gerekiyor diye biliyorum benim ilk kızım beklenenden fazla kilo verdiği için bir gün yoğun bakımda gözetim altında tutmuşlardı. Mama ile devam ettik sonrasında biz de. İlk hafta olmuştu bu anlattığım olay da sütüm inmemiş o yüzden çocuk aç kalmış meğer, mama içerken kilo alınca devam edildi.
Hipp combioticmamasını kullandık, içerik olarak güzel ve gaz problemi yaşatmayan bir mamaydı. Ek gıdadan sonra bebelac gold kullandık o da iyiydi, ikinci kızımda da bebelac mamasının gold olanını kullanıyordum, kilo alımı falan çok iyiydi ama kolik olduğu için özel mamaya geçtik. Kolik durumu düzelince tekrar bebelac ile devam etmeyi düşünüyoruz.
Bebeğiniz göğsünüzü yeterince boşaltamıyor son sütten faydalanamıyor da olabilir. Ön süt su ihtiyacını karşılarmış arkasından daha yoğun ve besleyici olan süt gelirmiş. Çok küçük daha böyle bir şey de yaşıyor olabilirsiniz.