annebalim_ momqueenn dırek kan ver rahatla canım benim.. bende sen gıbı asla dıye dıye bu ay kaldım perısan oldum ağlamaktan Rabbım isteyene versın cıdden ıstemeden olunca dünyan basına yıkılıyor 😭😭
momqueenn annebalim_ evet istemiyorum ama olursada yapacak bişey yok o da Allah ın verdiği bir can sizde böyle düşünmeyin o kadar isteyen var olmayan var Rabb im vermiş vardır bir bildiği ne kadar istemesekte o da bir evlat
berosu momqueenn şuan çıkmaz ben 7 gün kala yaptığım negatif 5 gün kala olanı pozitif çıkmıştı. Yani o çizgi de silikti.
momqueenn Oguuu26 öyle yapıyorum testten dolayı birazda rahatladım açıkçası ama yinede adet günümü sabırsızlıkla bekliyorum
annebalim_ momqueenn öyle canımda oğlum 22 aylık ve çok yaramaz kıpır kıpır bi cocuk ıkısı bı arada naısl olacak dıye korkuyorum