Kızlar selam açık konuşacağım öncelikle🫠
Biz prezervatif ile korunuyoruz.İlişkiye girmeden önce patlak mı diye mutlaka kontrol ediyoruz.Adetime 8 gün var.Dün kahverengi leke geldi.Adet oldum sandım ama şaşırdım da çünkü erken adet olmam ben.Ama olmuşumdur diye pedimi taktım uyudum.Sabah uyandığımda sadece bir damla kahverengi leke vardı pedde.Açıkçası korktum.Lekelenme de hiç yaşamam normalde çünkü.1 oğlum var 7 aylık.Ona hamileyken 6 haftalıkken böyle lekelenme yaşamıştım.Düşünmek istemiyorum ama sizde hamile miyim?🫢