27m benimde 2 oğlum var 2 ay oldu spiral takalı İlk başlarda düzensizlik oluyor kaymadıği sürece bir sıkıntı olmaz inşallah hamile kalıp doğurmaktan daha iyidir spiral eşinizden dikkat ederse tedbirli olursun küçük bebekle hamile kalıp birde 2 küçük Bebek peş peşe çok Zor sizin bileceğiniz tabi takılın diyemem ama kendinize göre korunma yöntemleri bakın sonra sıkıntıyı siz çekersiniz :)