uykuseveruykusuzanne Muhammet 18. Ayda bebekler ayrılık kaygısı yaşıyor. Bence onun devamı olabilir ya da diş çıkarıyor olabilir. 2 yaş krizi değildir diye düşündüm
Muhammet uykuseveruykusuzanne bilmiyorum canım her neyse içimden geçti resmen dünde sahaba kadar oturdu uyumadı ayrılık kaygısı da olma olasılığı yüksek çalışıyorum bide