Günaydın güzel anneler benim bir sorunum var bebeğim tam 19 aylık geçen aşısınıda yaptırdık onsatten sonra çocuğa resmen birşeyler oldu yemiyor içmiyor durmuyor vuruyor ağlıyor huysuz kucakta bu nedir Allah aşkına bilen varmı cildirmaya ramak kaldı 2 yaş sendromu için erken degii yaşayan bilem gören varmıdır