ayse099 toprisko Teşekkür ederim benimde sütüm çok az geliyor bebeğim ememiyor mama vermek zorunda kalıyorum
toprisko ayse099 ben elimden geldiğince emzirdim, sütüm az olduğu için mamayla destekledim ve sağdığım sütleri de hep biberonla verdim, o emmeye çalıştıkça da artacak sütünüz. İnşallah siz de hemen faydasını görürsünüz. Her fırsatta emzirmeye devam edin.