rabia_2409 bizim de sarılığımız vardı lansinoh biberonla verdik mamayı, hiç meme reddi yapmadı. Hem meme emdi hem biberon. Şu an ben yokken sağdığım sütü biberonla veriyoruz, hiç akıtmıyor. Bebeğim 34 günlük. Sütüm ilk zamanlar daha azdı, malt içeceği ve süt arttırıcı çay içmeye başlayınca arttı.