10 aylık bebeğim aynı şekilde emzik kullanmadı beni emzik yaptı gede 9-10 kez kalkıyor ve emerek uyuyor vermezsem kıyametler kopuyor u sabah vermedim uyumadı ağlamaktan mahvoldu bende kararlı olayım dedim eşimle salona gittiler zaten sabah olmuştu oynarken uyumuş gündüz uykusunda uyutamıyorum şuan meme istiyor illa uykuya geçmek için