Gunestalha merhaba, benimki de 15 aylık, aynı durum bizimkinde de var; emzik asla kullanmadı; beni emzik yaptı😅 işe ruh gibi geliyorum bazen; asla açlıktan değil ama alışkanlıktan ağzı boş uyumuyor 🙈 ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bir çözüm bulursanız nolur bana da söyleyin😅🤭