papatya09_ ilk bir ay doktorlar vermeyin diyor. Emmeyi öğrenmesi ve açlığını geçiştirmemesi için.
Ben vermedim biberon da vermedim sonra ikisinr de alışmadı şimdi gece her uyandığında memede uyuyor rekrar 4,5 aylık.
Dışarı çıktığınızda ağlamaları oluyor meme istiyor zor oluyor ya da emzirmek zor oluyor ( araba yolculuklarında özellikle. Kendi arabanız olsa bile koltuğundan çıkartmak güvensiz oluyor ve çok strese giriyorum)
Bir de sosyal boyutu var. Arkadaş- aile vs. Toplandığınızda uykuya dalması için başka odaya geçiyorsunuz bu da sosyallikten koparıyor bence ki doğum sonrası süreçte sosyalleşmeye ihtiyaç duyuyor insan. Bazen de sevmediğiniz ortamlarda kaçışınız oluyor:)
Öte yandan bıraktırması zor bir süreç annrsi olarak tercih sizin:) ben ikisiniz de vermeyeceğim diye diretmiştim şimdi bazen pişmanlık duyuyorum🙈