papatya09_ ben bebeklerdeki o emzikli görüntüyü çok seviyorum. Ama oğlum hiç tutmadı diyecek kadar tutmadı. Ağlarken, açken tokken uykuya geçerken denedim yok almadı. Bu aralar diş etleri yüzünden soğutup versem mi diye düşünmüyor değilim bu sefer de alışırsa bıraktırmak zor olursa diye düşünüyorum bir yandanda. Bakalım ne olacak.