Lutimusti Duygual doktor normal dedi bize biz 20 günlük dü o zaman baktığında neye inanacağımı şaşırdım çocuk ağlayıp durmayınca acaba kakasını yapamadı ondan mı demeye başlıyorum
mujganavdn [silindi] bence onun yapısı öyle. Siz de biraz kayısı incir falan yerseniz biraz farkeder. Patates pilav bi süre yemeyip deneyebilirsiniz
[silindi] mujganavdn yooo yanılıyorsunuz dediğim gibi sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal. Ek gıdaya geçince düzeldi şimdi günlük yapıyor
Ozilema Arkadaşlar , benim bebeğimde her kakadan sonra uyuya kslıyor, sizce normal midir? Uyandıramıyorum bi türlü