NewMomm1 Gunesnil_23 ben fesatım galiba😂😂 bide teyzemler falanda söyledi delik diye daha çok battı gözüme sülalemiz bozuk 😂😂😂
NewMomm1 usenmedimyaptimbirvelet hahahaha annemde bana hediye gelen bebek aynıı sizin tarifinizdeki gibi olunca atmış onu😂😂 çok manasız ya😂
benanney NewMomm1 bebeğin elbisesini biraz daha kaldırısanız orada 4 yada 5 delik daha vardır orası vida yeri sağlam ve sabit durabilmesi için benim kısımında var üşenmedim bı saatte kalktım baktım yanlış birşey yazmayayım diye
NewMomm1 benanney çok tatlısınız ya😂 yok orada başka delik boynunun orada var sadece vida yeriymiş evet içinde zor görünüyor baya derinde bi vida var ama popoda tam yerli yerinde olması komik duruyor😂
NewMomm1 AtesPerisi neden hava girmeli orası da şüpheli😂 içerde derinde vida varmış bir tane vida yeri ama başka yer bulamamışlar gibi orada olması komşk😂
AtesPerisi NewMomm1 gece gece güldürdün Allah’ta seni güldürsün ne kadar para verdiniz bu masum bebeğe🤣🤣
AtesPerisi Bu yaşıma geldim ilk defa totosu delik bi oyuncak görüyom pek de edepli eline oyuncak eli değmemiş hiç 🤣🤣🤣
NewMomm1 AtesPerisi hahahaahaha hiç bilmiyorum annem almış belli ki fazla vermiş don dikeyim dediğine göre 😂😂😂 yoksa at derdi 😂😂