arenvezeyno Deletedmom_879 bizde 1-2 saate gidicez doktora sıyırma işlemini yapıcak diye düşünüyorum korkuyorum valla bakalım
arenvezeyno Deletedmom_879 bastırdı iyice yapışma yok dedi etli bebeklerde oluyo böyle önermiyoruz aslında 3 yaşına kadar dedi ufak biyerinde yapışma var ama oda geçer dedi etli yaglı böyle böyle pipilerde normal dedi kırmızı olmuştu iç kısım dikiş yeri sanırım çizgi şeklinde oda geçer dedi madecassol krem verdi günde iki kere sürün önemli bişey yok düzelir hepsi dedi
Deletedmom_879 arenvezeyno bizimde yok gibi aslında dün yine baktım sıyırdım ağliyor tabi öyle yapınca falan ama normal gibi de bilemiyorum yine bi götürcem bende sanırım
arenvezeyno Deletedmom_879 bizim aynı durum sanırım aglaması niye onu çözemedim biraz psikolojik birazda ister istemez kızarık oldugu için tahriş gibi bir acısı vardır heralde diye düşünüyorum krem iyi gelir inşallah doktor size ne yorum yapıcak banda söyleseniz sevinirim
Derinsmommm arenvezeyno yapışma nasıl oluyor acaba oğlum 10 gün önce sünnet oldu krem sürdük iyileşti kontrolde de bir şey demedi doktor. Ama sizde kontrole gitmişsiniz anladığım kadarıyla nasıl oluyormuş yapışma korktum şimdi var mısır oğlumda
arenvezeyno Derinsmommm tam anlamıyla yapışma yokmuş bizimkinde minik bi noktasında varmış ama iç kısımda kızarıklık vardı bizim oda ordaki yaglı bölgeden ve bebegin tombul olmasından kaynaklı birazda dedi krem verdi sürün diye
ebruyalcin04 Ben oğlum 20 aylıkken sünnet muanesi için götürmüştüm doktora ama orası fazla yağlı ve etli dedi yapışma ihtimalı olabilir o yüzden biraz kilo versin yada az daha büyüsün demişti belki sizinde fazla yağlı etli diye öyle olmuştur
arenvezeyno ebruyalcin04 evet bizede öyle dedi doktor yapışma olmamış şükür bizde sadece bi noktada öyle ama doktor düzelir dedi