arenvezeyno her çocukta yapışma olacak diye bir şey yok zaten ama ihtimali yüksek. Oğlum 8 günlüktü sünnet ettirdiğimde, doğuştan yapışıktı pipisi bunu sünnette öğrendik biz, sünnetten sonra her gün kremleyip masaj yapmamızı söylemişti doktorumuz ki deriyle pipi arası yağlansın ve yapışmadan iyileşsin diye.
Eğer yapışma çok değilse doktor odasında eliyle masaj yapıp , zorlayıp açıyor bildiğim kadarıyla , ileri evreyse operasyon gerekiyor.