omeri şu an yok denecek kadar az. Ne kadar dikkat edersem edeyim dışkı sertleşmesi yaşıyor dum. Çok ağrım vardı Başka doktora Göründüm yeni çatlak oluşmuş. Lacofen ve bağırsak düzenleyici verdi. O ara da gastroenteroloji doktoruna gittim durumu anlattım. Anal fissür kabız yapar kabız lık fissürü tetiklediği için iyileşmek zor olur dedi. Bağırsak ilaçlarına başladım. 2 hafta olacak iyi durumdayım ilaçların baya faydası oldu . Kabızlığın Sebebini bulmak için de kolonoskopi ve endeskopi olucam. Ben yıllar dır ara ara kabızlık sebepli fissür yaşıyordum ama kendiliğinden iyileşiyor du. Siz de bu döngüde iseniz bi gastro ya görünün derim. Duphalac bende işe yaramıyor du farklı bi hap verdi. Hamur işi yiyorum her gün ona rağmen rahatım