pikacu1 bence kıyaslama yapmayın benim bebeğim 4 aylık ilk günden beri gelişimi önde gibi geliyordu daha doğdu ikinci gün tummy time yaptırayım diye emzirme yastığına yatırdım poposunu kaldırıp kendini yastığın öbür tarafına atıyordu yüz üstü yere yatırınca resmen solucan gibi sürünüyordu annemler falan çok şaşırmıştık çok erken güldü kahkaha attı şuan uyuturken kendi kendine e e diyor ben gelişimi önde galiba iyi gidiyor diye seviniyordum ama geçen instagramda gördüm benim bebeğime yakın doğam çoğu bebek dönüyor ama benimki dönme belirtisi bile göstermiyor tummy time yaptıramıyorum sevmiyor. Sonra dedimki her bebeğin ileride olduğu geri kaldığı bir şeyler var demek ki o yüzden kıyaslama yapmak doğru değil