Arkadaşlar instagramda sürekli denk geliyorum bebeğimle aynı ayda olan bebekler çok gelişmiş hareketleri vs benim bebeğimle arasında baya fark var konuşuyor konuşulanı anlıyor yapıyor hayvan sesleri çıkarıyor bebeğimle kıyaslamak istemiyorum her çocuk farklıdır ama bu aylarda böyle mi olması gerekiyor kendimi kötü hissediyorum gerçekten