acemiibirann durbakalim ay bence büyüklerini övmüş normalde büyükler 40 derece de olsa çorap giydirin der ya ben de büyüklerini övmüş diye beğendim üstten konuşuyor gibi düşünmedim hiç ahsha inşallah o da öyle düşünmeden yazmıştır yoksa niye üstten konuşulsun bu soruya herkes tedirgin oluyor üşüyor mu gazı olur mu diye :(
ninodurbenimadim Evim en fazla 24 derecedir gündüz, ayağında ince bir çorap mutlaka olur. Gece giydirmiyorum 21-23 arası oluyor sıcaklık gece de.
rbesvndk onurmooms evet ayakları geceleri daha soğuk oluyor özellikle sabaha karşı oda daha serin oluyor
Pamukhanim_ onurmooms bazen soğuk olur ama önemli olan göğsü ve ensesi sıcaksa üşümüyordur ben bazen ayaklarına küçük örtü örtüyorum soğuk hissedersem
nnoktaa rbesvndk eviniz sıcak. Gece yatırırken çorap giydirmeyin. Gün içinde tek kat çorap giydirseniz de olur. Ama patikli alt ya da patikli tulum giydiriyorsanız çorap giydirmenize gerek yok. Çocuk sıcaktan daha çok hasta olur. Terleyip teri üzerinde soğursa üşütme riski daha yüksek. Sağlıkla büyütün 🥰