rbesvndk 21-23 arasında evin sıcaklığı, gündüzleri çorap giydiriyoruz (ilk kızımda giydirmezdim sorun da olmazdı ama bu kızım kolik riske atamıyorum) geceleri çıkartıyorum uyurken. En başından beri bu şekilde yaptıysanız bebeğiniz bu duruma alışmıştır, alıştığı düzeni değiştirmek de soru işareti bende.☺️
Ama doktorlar sağlıkları için odalarının serin olmasını öneriyor, daha rahat nefes alıp veriyorlarmış vs