hepbahar123 Kesinlikle doktora götürüpbaktırin sonradan neden götürmedik dememek için. Ve de mutlaka kreş. Sosyallik . Sıfır ekran, bol muhabbet ama onu strese sokmadan ona yüklenmeden bol tekrarlı kelimeli sohbet ,masal
Sevvmm JuliJuli06 İşte onlara da güvenim yok maalesef . Bir şey yoksa da bir şey çıkaracaklar diye korkuyorum . Bildik tanıdık birisi olsa insan güvenip götürür .
Prensesannesi32 Sevvmm öncelikle doktora götürün sonrası bol sohbet konusma akranlarla vakit geçirme kitap okuma her kelimeyi tekrarlayın anlamiyo demeyin hafızaya alıyorlar hiç beklemediğiniz anda kelimeler agzindan çıkıyor kızım 2.5 yasini 1 ay geçti ekran sınırlı ama konuşması güzel normal şekilde sohbet edebiliyoruz bazı çocuklarda genetik ortaya çıkıyor siz çocuğunuzu evde destekleyin
Sevvmm Prensesannesi32 Bu dediklerinizi inanın ki yapıyorum . Anlama konusunda da sıkıntı yok çok şükür . Bize kendini bir şekilde( Beden hareketleri vs ) ifade ediyor
Sevvmm aslhns Kesinlikle öyle . Odasında türlü türlü eğitici aktivite kitapları oyuncakları var ki ben bunları sonradan almadım çok küçük aylardan itibaren eligileniyorum onunla . Dediğiniz gibi çevrede benim kadar çocuğunun üstüne düşen azdır . İnşallah genetiktir. Eşim de 4 yaşına doğru konuşmuş
Yorgun_Bir_Ana Sevvmm komşumun çocuğu 4 yaşında konuştu.zamanı var ve üstüne giderseniz daha çok içine kapanıp konuşması uzar.hiçbir sıkıntısı yok kızınızın ve gayet sağlıklı sorun görmüyorum şahsen bir okul öncesi öğretmenliği yapmış biri olarak.her çocuk farklı ve zamanı var dediğim gibi.
altaylardantuna [silindi] sırf gülelim diye diyorum yanlış anlaşılmasın akşama hemen güzel bir kavga ayarlayın🫣🫢🤣🤣🤣🤣
Dondurmalikahve [silindi] Karşılaştığım tüm dehbli çocuklarda bu sorun çıkıyor 🥲 Emin olayım dedim bende 😄
hasrettk Sevvmm yeğenimde üç yaşında birden her şeyi konuşmaya başladı fakat onun kardeşi ile arası yirmi iki ay biz ona bağlamıştık ve de işaret vücut dili ile her işini yaptırdığı için gerek duymuyordu şu an dört buçuk yaşında her şeyi konulur anlar fakat kendini ifade edemediği o dönemlerde çok hırçındı hala da öyle biraz
Dondurmalikahve Sevvmm Hiç konuşmayan çocuğa kreş etki etmez. Çocuk psikiyatrisini danışın isterseniz ya da direk dil terapistine de gidebilirsiniz. Hiçbir sorun yoksa bile 3 yaşına gelmiş bir çocuğun basit cümleler kurması gerekiyor 3 4 kelimeli.
[silindi] Dondurmalikahve küçük normaldi 1.5 gibi başladı da büyük böyleydi. Bizim sorun bambaşkaymış o zaman, sağdan sağdan bu postu terk edeyim 😅
hasrettk Sevvmm çok çok azdı baba dede vs ancak vardı birden ikili üçlü ve yaşına uygun biçimdeki kelimeleri kullandı şu an dört buçuk yaşında dil gelişimi gayet iyi ama uzman görüşü almakta fayda var bence çünkü hırcın olmasının sebebi o bence