Birşey çıkmadıysa sıkıntı olmaz canım çok geçmiş olsun benim bebeğimde 9 aylıkken düştü asla yatağa almazdım böyle birşey yaşarım diye ama 1 haftadır uyumuyordu bende çok uykusuzdum 1 saat uyumuştum ağlayınca aldım yatağından gerisini hatırlamıyorum o uyku sersemi haliyle kendi yanıma getirmişim ama duruyordu durmasa uyanırdım muhtemelen oda uyudu biraz yanımda sonra bir gümm diye ses geldi ayy allahım yazarken gözlerim doldu çok ağladı ama birşey olmadı götürmedim hastaneye 16 aylık oldu o gün bugündür hala çok vicdan yaparım nasıl aldım yatağa diye . Sizde artık çok dikkatli olun hiç koymayın yatağa çokk geçmiş olsun